FORUM DLA FANÓW CIĘŻARÓWEK I TRANSPORTU
WITAM NA www.truckerfan.fora.pl ... NIE POŻAŁUJESZ ŻE TU WSZEDŁEŚ!!!
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum FORUM DLA FANÓW CIĘŻARÓWEK I TRANSPORTU Strona Główna
->
MERCEDES...
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
...:::OGÓLNE:::...
----------------
Witamy...
Regulamin...
...:::TRUCKI:::...
----------------
DAF...
RENAULT...
SCANIA...
MERCEDES...
MAN...
VOLVO...
IVECO...
USA TRUCKS...
...:::RóżNE:::...
----------------
Transport...
Rozmowa o wszystkim...
Filmy...
Tuning Ciężarówek...
Modelarstwo...
Opowieści ze szlaków...
Kinematografia...
Nowinki ze świata transportu...
Galeria
...:::GRY O TRUCKACH:::...
----------------
18 Wheels of Steel : Pedal to the Metal...
18 Wheels of Steel : Haulin...
VIRTUAL SPEDITION...
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Artur Felek
Wysłany: Pon 22:51, 24 Lut 2014
Temat postu: Aktros euro5
Mam problem z układem zasilania.
Jest za niskie cicnienie i bez zamknieca przelewu nie odpala.
Jakieś propozycje ?
kusy
Wysłany: Pon 15:56, 22 Cze 2009
Temat postu: interfejs diagnostyczny
cześć wszystkim mam 2 mercedesy actros 2041 jeden z roku 2004 drugi z 2007 i mam zamiar kupić urządzenie do diagnostyki nie znam sie na tym zbytnio dlatego was prosze o pomoc .
wailers
Wysłany: Pon 19:14, 23 Cze 2008
Temat postu: instrukcja
WItam Panowie!
Poszukuje isntrukcji do Actrosa 950.20 po polsku. Czy ktos mi pomoze? Wersja elektroniczna wystarczy
GLADIATOR
Wysłany: Pon 14:38, 06 Lis 2006
Temat postu:
THX za opis... Teraz wiem jak dokładnie wygląda ACTROS
Addy
Wysłany: Nie 23:27, 05 Lis 2006
Temat postu:
Opis
Nowy Actros firmy Mercedes-Benz wywiera wrażenie już przy pierwszym spojrzeniu. Szeroko użebrowana osłona wlotu powietrza, głęboko wprowadzona w osłony na ścianie przedniej, wzbudza zaufanie i promieniuje mocą. Tak Actros zdobywa respekt, nie wyglądając przy tym groźnie. Ogólnie mówiąc - udany facelifting poprzedniej kabiny i do tego jeszcze dodany szlif aerodynamiczny zmniejszający współczynnik oporu powietrza od 1 do 3 procent. Inne zauważalne zmiany to gładkie szkła reflektorów i powiększone owiewki na narożach.
Najistotniejsze zmiany dotyczą wprowadzonych zmian w gamie silników. Motory 501 i 502, czyli V-6 i V-8, otrzymały technologię, którą trochę po cichu testował na wersji 456 KM. Silniki te są mocniejsze od 7 do 27 KM, zależnie od modelu, i mają o ok. 10% wyższy moment maksymalny. Przez wzrost mocy Actrosy będą teraz oznaczane w następujący sposób: 1832, 1836, 1841, 1844 (średnie zużycie paliwa w terenie płaskim: 31,6 l/100 km, a w górach: 42,4 l/100 km), 1846, a jednostki V-8: 1850, 1854, 1858. Wzrost mocy nie wpłynął na pogorszenie zużycia paliwa. Wzmocniono także głowice, otwory wtryskiwaczy są nowe, poprawiono chłodzenie tłoków, poprawiono przepływ powietrza przez kanały dolotowe, wzmocniono wentylatory, wymiana kompresorów. Mercedes pozostał przy systemie zmiany biegów Telligent, który został poprawiony. W nowym Actrosie joystickem kontrolujemy prace automatu.
Silnik wysokoprężny 16-l-V8 będzie dostępny tylko w klasie królewskiej powyżej 500 KM.
Podwozie zostało odchudzone przez wprowadzenie nowej osi tylnej HL6 na nowym zawieszeniu z dwoma poduszkami. Zmiana tylnego zawieszenia z 4 na 2 poduszki spowodowało obniżeni ramy o 30 mm oraz zmianę położenia amortyzatorów. Poduchy są mniejsze i pracują na wyższym ciśnieniu ( 7,6 bara).
Gdy wyposażymy naszego Actrosa w pojedyncze koła możemy zyskać nawet 200 kg. Dodatkowe 110 kg gdy zrezygnujemy a koła zapasowego, ale potrzebny jest system bezpieczeństwa i kontrola ciśnienia. Nowa opona została wyposażona w system składający się z sensora, przekaźnika i odbiornika. Co 60 sekund sensor sprawdza ciśnienie oraz temperaturę opony i przekazuje te dane do odbiornika na ramie. Jeśli ciśnienie obniży się o 0,8 bara zaświeca się żółta kontrolka na kokpicie. Gdy ciśnienie spadnie o 1,5 bara zaświeca się czerwona lampka, a przy dalszym spadku ciśnienia pojawia się jednoczesny napis STOP. Drugie zabezpieczeni tkwi w samej oponie. Posiada ona dodatkową dętkę o ciśnieniu o 0,5 bara wyższym niż opona. W razie nagłej utraty powietrza w opnie dętka ta przyjmuje funkcje ratunkowe i możemy jechać dalej. Obydwie gumy są napełniane za pomocą nowego wentyla obsługującego obie komory w czasie jednej operacji.
W Actrosie zastosowano nową architekturę elektroniki o nazwie KontAct. Wszystkie ciągi elektryczne i elektroniczne biegną wspólnie i podzielono je na moduł przedni i tylni. Poza tymi dwoma CAN-busami jest jeszcze trzeci, wewnętrzny, który zbiera wszystkie funkcje diagnozujące pojazdu i dostarcza je do kierowcy. Zaletą tego systemu jest wyraźne zmniejszenie ilości kabli i połączeń elektrycznych.
Nowy Actros posiada kabiny długie i wysokie oraz Megaspace i mają więcej miejsca wewnątrz dzięki nowej ścianie tylniej. Nowa tylna ściana została wyprofilowana co dzięki temu zyskujemy 10 cm. Wewnątrz kabiny zostało wszystko wymienione na nowe elementy. Została ona dopasowana ergonomicznie i do praktycznych rozwiązań które doceni kierowca jedna z nich to zwiększona pojemność schowków o ponad 200%. Krótko mówiąc jest ona przyjemniejsza i milsza.
Łóżka także wymieniono na nowe, jest one wygodne jak nasze własne łóżko. Ramy mają sprężyny z włókien węglowych. Zależnie od wersji, łóżko może mieć 80x202 cm, lub 70x215 cm. Regułą jest, że kabina dwuosobowa ma dwa różne łóżka.
Fotele także są nowe. Które zostały zaprojektowane przez ortopedy, gwarantuje nam to wygodę, a także nie odczujemy tak szybko zmęczenia. Są wersje kabin które pozwalają na odsunięcie prawego fotela do samego tyłu. Pozwala nam to na swobodne poruszanie się po kabinie
GLADIATOR
Wysłany: Nie 11:02, 05 Lis 2006
Temat postu:
Widze że za kierownicą widze jednego z Kierowców KUŹNIA TRANS
... Wielkie THX za fotki... Ten tabor mają świetny... No Nic więcej tylko jechać w trase...
Addy
Wysłany: Sob 20:55, 04 Lis 2006
Temat postu:
Jeśli fotki mile widziane to postanowiłem wrzucić tutaj kilka z firmy mojego fathera
MP I
MP II
GLADIATOR
Wysłany: Śro 14:37, 01 Lis 2006
Temat postu: MERCEDES ACTROS...
Tutaj możecie pisać o MERCEDES ACTROS...Fotki Mile Widziane
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin