Autor Wiadomość
mich
PostWysłany: Wto 19:50, 15 Sty 2008    Temat postu: zawieszenie atego

Witam! Mam pytanie. W Atego którym jeżdze jest strasznie "twarde zawieszenie". podczas jazdy na dziurach trzeszczą wszystkie plastik, słychać gdzie co leży Shocked . Czy tak ma każdy atego, ten starszy model rok 98, czy może zawieszenbe jest uszkodzone? Orientuje się ktoś Wink ? Z góry dziękuję. Pozdrawiam Laughing
Truckmaniak
PostWysłany: Nie 13:00, 17 Gru 2006    Temat postu:

Hehe, ostatnio oglądałem na TVN TURBO program "Karambol" to było jak Atego (chyba ten nowszy) jeb*** się z Fabią i aż tego Atego do rowu wrzuciło. W Fabii cały przód rozwalony, a w Mesiu jak w leciał do rowu to tylko chyba schodek odleciał i coś tam się prawy przedni róg porysował. Także chyba Atego wytrzymałe są.
GLADIATOR
PostWysłany: Czw 15:53, 14 Gru 2006    Temat postu:

Fajny ten zestawik jego Smile
boniek1991
PostWysłany: Wto 21:09, 12 Gru 2006    Temat postu:

ojciec ma kilka mercedsów w tym jedno atego - zestaw przestrzennu, foto:


P.S. zaloze inny temat ze wszystkimi mesiami ojca Very Happy
GLADIATOR
PostWysłany: Pon 14:41, 06 Lis 2006    Temat postu:

No No po fotkach widze że KUŹNIA TRANS też zaopatrzone w ATEGO Smile ... Często widuje ATEGO bardzo mi sie to autko podoba Smile
Addy
PostWysłany: Nie 23:29, 05 Lis 2006    Temat postu:

Opis:

Kabina Atego została zaprojektowana zgodnie z obecną tendencją Mercedesa, którą można streścić w trzech słowach - lekko, delikatnie i ergonomicznie. Przy opracowywaniu budowy kabiny uwzględniono także charakterystyczne elementy pracy statystycznego kierowcy pojazdu użytkowego. Okazało się, że kierowcę małej ciężarówki najbardziej męczy nie prowadzenie pojazdu, lecz ustawiczne wsiadanie i wysiadanie. Obliczono, że kierowca przeciętnie w ciągu dnia wsiada i wysiada z auta ponad 30 razy. Dlatego kabina Atego jest osadzona bardzo nisko i w wersjach o masie całkowitej nie przekraczającej 10,5 t, czyli takich jakich najczęściej używa się do transportu miejskiego, przewidziano tylko jeden stopień wejściowy. Kabiny S przeznaczone są do pracy na krótkich dystansach, a kabiny L na długich i te mogą być wyposażone w leżanki do wypoczynku. Dodatkowo istnieje możliwość zamawiania specjalnych wyposażeń jak np. specjalne obniżenie kabiny oraz różnych elementów wnętrza kabiny. W typoszeregu Atego stoją do dyspozycji cztery typy kabin: kabina standardowa krótka, krótka z przesuniętą do tyłu tylną ścianą o 180 mm, długa kabina sypialna ze standardową dolną leżanką oraz kabina sypialna z wysokim dachem i opcjonalną górna leżanką przeznaczona do ruchu dalekobieżnego. Wysokość wnętrza kabiny z wysokim dachem wynosi 1.920 mm a szerokość wszystkich kabin jest identyczna i wynosi 2.300 mm. Bardzo niski poziom podłogi 818 mm, duże drzwi otwierające się o kąt ponad 95 stopni, seryjne oświetlenie stopni wejściowych nie zachodzących na siebie - ułatwiają codzienne życie kierowcy Atego. Tunel silnikowy w kabinie jest bardzo niski i umożliwia bezproblemowe przejście między fotelami oraz wygodne zajęcie miejsca na trzecim opcjonalnym fotelu środkowym. Duża przednia szyba oraz boczne szyby pozbawione słupków dają kierowcy znakomita widoczność. Seryjne lusterka wsteczne, rampowe i szerokokątne pasażera dają duże pole widzenia do tyłu. Wszystkie lusterka są podgrzewane a lusterko wsteczne pasażera jest także elektrycznie regulowane. Seryjny stalowy szyberdach ułatwia wentylację w kabinie. Liczne standardowe schowki umieszczone są za fotelami kierowcy i pasażera, nad przednią szybą, w kieszeniach drzwi, na konsoli środkowej oraz dodatkowe na tunelu silnikowym. W przypadku zamówienia kabiny z opcjonalnym wysokim dachem klient otrzymuje do dyspozycji pojazd przeznaczony do transportu dalekobieżnego. Standardowa osłona przeciwsłoneczna kabiny wysokiej oraz opcjonalna górna leżanka o wymiarach 610 x 1.900 mm. umożliwiają bezproblemową eksploatację pojazdu w obsadzie 2-osobowej. Do zalet kabiny z wysokim dachem zaliczają się duże schowki nad przednia szybą i drzwiami bocznymi, pod dolna leżanką, elektrycznie sterowany szklany szyberdach z przesłona słoneczną i przeciw owadom. Tablica przyrządów zawiera obrotomierz, prędkościomierz, wskaźniki stanu pojazdu oraz wyświetlacz ciekłokrystaliczny informujący o niebezpieczeństwach i informacjach obsługowych w języku polskim. Nowy elektroniczny tachograf firmy Kienzle jest zabudowany na konsoli środkowej ułatwiając jego obsługę. Kierownica wyposażona w pneumatyczne ryglowanie posiada duży zakres regulacji pozwalający dopasować się do każdej osoby. Standardowy fotel pneumatyczny fotel kierowcy zintegrowany z pasem bezpieczeństwa jest standardem dla pojazdów od 12 t masy całkowitej. Kabiny niezależnie od wersji są wykonane jako całostalowe i w testach zderzeniowych potwierdziły spełnienie normy bezpieczeństwa ECE R 29, co podnosi bezpieczeństwo kierowcy i pasażera w razie wypadku.
Atego - zwrotny, niezawodny, ekonomiczny.
Klasy pojazdu Atego.
Pojazd klasy lekkiej o nazwie własnej Atego produkowany przez koncern DaimlerChrysler od roku 1998 obejmuje zakres dopuszczalnej masy od 6,5 do 16 t. Jest on przeznaczony do wykonywania zadań transportowych w transporcie dystrybucyjnym i średniodystansowym. Obejmuje on 25 podstawowych typów, 6 klas mocy i 4 typy kabin. Istotnymi kryteriami konstrukcji pojazdu są osiągniecie przez niego przebiegu między wymianami oleju do 100.000 km w ruchu dalekobieżnym lub 60.000 km w ruchu międzymiastowym. W pojeździe tym jest natychmiast zauważalna ergonomia pracy kierowcy jak rozwiązanie łatwego wejścia i wyjścia z kabiny, wygodne przejście między fotelami kierowcy i pasażera, łatwy dostęp do elementów sterowania pojazdem, duża przestrzeń w kabinie kierowcy, duża ilość schowków w kabinie. Te czynniki w połączeniu z licznymi elementami bezpieczeństwa jak seryjny ABS, hamulce tarczowe osi, tylna i boczne belki przeciwwjazdowe, kabina spełniająca wymagania normy ECE R 29, poduszka powietrzna kierowcy oraz niskimi kosztami użytkowania czynią pojazd Atego bardzo atrakcyjnym Po wprowadzeniu na rynek pojazdu Atego do 15 t koncern DaimlerChrysler od września 1998 roku rozpoczął sprzedaż 2 i 3-osiowych pojazdów Atego ciężkie o dopuszczalnej masie całkowitej 18 t, 25 t, 26 t. Jest on przeznaczony do wykonywania zadań transportowych w transporcie dystrybucyjnym i na średnich dystansach w transporcie krajowym. Docelowymi branżami dla pojazdu Atego od 18 t są branża komunalna, paliwowa, rynek dystrybucji towarów oraz sektor budowlany. Przy konstrukcji tego pojazdu orientowano się na takie wymagania rynku jak maksymalna nośność podwozia, wysoka niezawodność i ekonomika transportu, podwyższenie aktywnego i pasywnego bezpieczeństwa. Wykorzystanie sprawdzonego podwozia oraz zastosowanie systemu serwisowania i diagnozy Telligent umożliwiły wydłużenie przebiegów międzyobsługowych nawet do 120.000 km i uzależnienie ich od rzeczywistych obciążeń działających na pojazd

Addy
PostWysłany: Nie 12:13, 05 Lis 2006    Temat postu:

Bardzo fajny truck. Zapodam kilka fotek atego z firmy gdzie pracuje moj starszy Laughing

Stare Atego Razz







Nowe Atego



GLADIATOR
PostWysłany: Śro 14:33, 01 Lis 2006    Temat postu: MERCEDES ATEGO...

Tutaj możecie pisać o MERCEDES ATEGO...Fotki Mile Widziane

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group