Forum FORUM DLA FANÓW CIĘŻARÓWEK I TRANSPORTU Strona Główna FORUM DLA FANÓW CIĘŻARÓWEK I TRANSPORTU
WITAM NA www.truckerfan.fora.pl ... NIE POŻAŁUJESZ ŻE TU WSZEDŁEŚ!!!
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

MERCEDES ACTROS...

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM DLA FANÓW CIĘŻARÓWEK I TRANSPORTU Strona Główna -> MERCEDES...
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GLADIATOR
Administrator



Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnobrzeg

PostWysłany: Śro 14:37, 01 Lis 2006    Temat postu: MERCEDES ACTROS...

Tutaj możecie pisać o MERCEDES ACTROS...Fotki Mile Widziane

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Addy




Dołączył: 04 Lis 2006
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bobrowniki SBE

PostWysłany: Sob 20:55, 04 Lis 2006    Temat postu:

Jeśli fotki mile widziane to postanowiłem wrzucić tutaj kilka z firmy mojego fathera Very Happy

MP I

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

MP II

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GLADIATOR
Administrator



Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnobrzeg

PostWysłany: Nie 11:02, 05 Lis 2006    Temat postu:

Widze że za kierownicą widze jednego z Kierowców KUŹNIA TRANS Smile... Wielkie THX za fotki... Ten tabor mają świetny... No Nic więcej tylko jechać w trase...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Addy




Dołączył: 04 Lis 2006
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bobrowniki SBE

PostWysłany: Nie 23:27, 05 Lis 2006    Temat postu:

Opis

Nowy Actros firmy Mercedes-Benz wywiera wrażenie już przy pierwszym spojrzeniu. Szeroko użebrowana osłona wlotu powietrza, głęboko wprowadzona w osłony na ścianie przedniej, wzbudza zaufanie i promieniuje mocą. Tak Actros zdobywa respekt, nie wyglądając przy tym groźnie. Ogólnie mówiąc - udany facelifting poprzedniej kabiny i do tego jeszcze dodany szlif aerodynamiczny zmniejszający współczynnik oporu powietrza od 1 do 3 procent. Inne zauważalne zmiany to gładkie szkła reflektorów i powiększone owiewki na narożach.
Najistotniejsze zmiany dotyczą wprowadzonych zmian w gamie silników. Motory 501 i 502, czyli V-6 i V-8, otrzymały technologię, którą trochę po cichu testował na wersji 456 KM. Silniki te są mocniejsze od 7 do 27 KM, zależnie od modelu, i mają o ok. 10% wyższy moment maksymalny. Przez wzrost mocy Actrosy będą teraz oznaczane w następujący sposób: 1832, 1836, 1841, 1844 (średnie zużycie paliwa w terenie płaskim: 31,6 l/100 km, a w górach: 42,4 l/100 km), 1846, a jednostki V-8: 1850, 1854, 1858. Wzrost mocy nie wpłynął na pogorszenie zużycia paliwa. Wzmocniono także głowice, otwory wtryskiwaczy są nowe, poprawiono chłodzenie tłoków, poprawiono przepływ powietrza przez kanały dolotowe, wzmocniono wentylatory, wymiana kompresorów. Mercedes pozostał przy systemie zmiany biegów Telligent, który został poprawiony. W nowym Actrosie joystickem kontrolujemy prace automatu.
Silnik wysokoprężny 16-l-V8 będzie dostępny tylko w klasie królewskiej powyżej 500 KM.
Podwozie zostało odchudzone przez wprowadzenie nowej osi tylnej HL6 na nowym zawieszeniu z dwoma poduszkami. Zmiana tylnego zawieszenia z 4 na 2 poduszki spowodowało obniżeni ramy o 30 mm oraz zmianę położenia amortyzatorów. Poduchy są mniejsze i pracują na wyższym ciśnieniu ( 7,6 bara).
Gdy wyposażymy naszego Actrosa w pojedyncze koła możemy zyskać nawet 200 kg. Dodatkowe 110 kg gdy zrezygnujemy a koła zapasowego, ale potrzebny jest system bezpieczeństwa i kontrola ciśnienia. Nowa opona została wyposażona w system składający się z sensora, przekaźnika i odbiornika. Co 60 sekund sensor sprawdza ciśnienie oraz temperaturę opony i przekazuje te dane do odbiornika na ramie. Jeśli ciśnienie obniży się o 0,8 bara zaświeca się żółta kontrolka na kokpicie. Gdy ciśnienie spadnie o 1,5 bara zaświeca się czerwona lampka, a przy dalszym spadku ciśnienia pojawia się jednoczesny napis STOP. Drugie zabezpieczeni tkwi w samej oponie. Posiada ona dodatkową dętkę o ciśnieniu o 0,5 bara wyższym niż opona. W razie nagłej utraty powietrza w opnie dętka ta przyjmuje funkcje ratunkowe i możemy jechać dalej. Obydwie gumy są napełniane za pomocą nowego wentyla obsługującego obie komory w czasie jednej operacji.
W Actrosie zastosowano nową architekturę elektroniki o nazwie KontAct. Wszystkie ciągi elektryczne i elektroniczne biegną wspólnie i podzielono je na moduł przedni i tylni. Poza tymi dwoma CAN-busami jest jeszcze trzeci, wewnętrzny, który zbiera wszystkie funkcje diagnozujące pojazdu i dostarcza je do kierowcy. Zaletą tego systemu jest wyraźne zmniejszenie ilości kabli i połączeń elektrycznych.
Nowy Actros posiada kabiny długie i wysokie oraz Megaspace i mają więcej miejsca wewnątrz dzięki nowej ścianie tylniej. Nowa tylna ściana została wyprofilowana co dzięki temu zyskujemy 10 cm. Wewnątrz kabiny zostało wszystko wymienione na nowe elementy. Została ona dopasowana ergonomicznie i do praktycznych rozwiązań które doceni kierowca jedna z nich to zwiększona pojemność schowków o ponad 200%. Krótko mówiąc jest ona przyjemniejsza i milsza.
Łóżka także wymieniono na nowe, jest one wygodne jak nasze własne łóżko. Ramy mają sprężyny z włókien węglowych. Zależnie od wersji, łóżko może mieć 80x202 cm, lub 70x215 cm. Regułą jest, że kabina dwuosobowa ma dwa różne łóżka.
Fotele także są nowe. Które zostały zaprojektowane przez ortopedy, gwarantuje nam to wygodę, a także nie odczujemy tak szybko zmęczenia. Są wersje kabin które pozwalają na odsunięcie prawego fotela do samego tyłu. Pozwala nam to na swobodne poruszanie się po kabinie

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GLADIATOR
Administrator



Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnobrzeg

PostWysłany: Pon 14:38, 06 Lis 2006    Temat postu:

THX za opis... Teraz wiem jak dokładnie wygląda ACTROS Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wailers
Gość






PostWysłany: Pon 19:14, 23 Cze 2008    Temat postu: instrukcja

WItam Panowie!

Poszukuje isntrukcji do Actrosa 950.20 po polsku. Czy ktos mi pomoze? Wersja elektroniczna wystarczy
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kusy
Gość






PostWysłany: Pon 15:56, 22 Cze 2009    Temat postu: interfejs diagnostyczny

cześć wszystkim mam 2 mercedesy actros 2041 jeden z roku 2004 drugi z 2007 i mam zamiar kupić urządzenie do diagnostyki nie znam sie na tym zbytnio dlatego was prosze o pomoc .
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Artur Felek
Gość






PostWysłany: Pon 22:51, 24 Lut 2014    Temat postu: Aktros euro5

Mam problem z układem zasilania.
Jest za niskie cicnienie i bez zamknieca przelewu nie odpala.
Jakieś propozycje ?
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM DLA FANÓW CIĘŻARÓWEK I TRANSPORTU Strona Główna -> MERCEDES... Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin